azlp 6 ay ben diyeti uyguladım anne sütü aldı ama sağarak verdim krizlerden dolayı emmiyordu. 6 aydan sonra çok yorulduğum için alerji mamasına geçtik / ek gıda da çoğu şey yasaktı zaten. Biz 1,5 yaşında atlatabildik gerçi 5 yaşında şuan bazı şeylerde hala kızarıyor yüzü çilek neresine değerse kızarıyor hemen 🤷🏻♀️ ama doktorumuz bizim için deri hassasiyetinden ziyade bağırsak problemleri önemli derdi. Çok şükür onu atlattık 1,5 yaş civarında