gizemrido ben hala kendi dolabımdan giyiniyorum. Beli lastikli etek aldım 1 2 tane uzun. Üzerine kazak giyip gidiyorum işe. Yada taytlarımın üzerine bol gömleklerimi giyiyorum. 1 tane lcw dan haile taytı aldım sadece. Yazından elbiselerim var bol maxi onlarla idare ederim açıkcası. Kalkıp hamile kıyafeti almak istemedim. Aldığım tayt hariç hepsini doğumdan sonrada rahat kullanabileceğim kıyafetler. Benişe almayı tercih ediyorum 🫣