tugba2226 Kızlar selam 26 yaşındayım 2. bebeğime hamileyim sezeryan olacağım ve eşim de ben de artık başka çocuk istemiyoruz sezeryan sırasında tüpleri bağlatma imkanı varmış devlet hastanesi yapıyor mu ve sizce yapmalı mıyım herhangi bir olumsuzluğu olur mu
benimsin21 tugba2226 Herhangi bir olumsuzluğu yok diye biliyorum annem bağlatmştı. Doktorunuzla konuşabilirsiniz belki yaş dolayısıyla şuan yapmaz ama her yer aynı mı bilemem. Bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️
tugba2226 kubra_nal kesin düşüncesi olanlarda yapılabilir bence ama geri dönüşü olmayan bir şey olduğu için insan tereddüt ediyor
tugba2226 su656 bazı devlet hastaneleri yaş farketmeden yapıyormuş bazıları yapmıyormuş bende doktorumla görüşücem bir dahaki randevumda