Rbkan Kızlar hangi haftada yürümek, oturmak, hareket etmek sizin için işkence oldu 😂 30.haftadayım şimdilik iyi gidiyoruz aktif şekilde çalışıyorum en sonuna kadar böyle devam edebilir miyim merak ediyorum 😄
aslig Rbkan ay ben de öyleydim çalışıyordum izne ayrıldım. 33 e girmeye yakın birden bi ağırlaştım bir şey oldu aniden 😂
gamze6p @Rbkan 32 deyim ve yavaştan sırt ağrılarım çoğaldı işlerini eski hızlı şekilde yapamamaya başladım
LadyX Rbkan ben hiç ağırlaşmamıştım ama çok bunalmaya başlamıştım 35.haftadan sonra sıcaktı havalar 😅 ne zaman doğuracağım diye ağlıyordum ahahahha
melismersin Rbkan ben şu 2 haftadır çok ağırlaştım. 23. Haftadayım ama kaburga ağrım çok var o ağırlaştırdı. Onun öncesine kadar hareketlerimde bir sorun olmuyordu. Şimdi birde bahar ayıda geldi hapşırınca sanki kaburgalarımı kırıyorlarmış gibi canım acıyor 😔 birde çalışıyorum 1 saatten fazla masa başında oturunca ağrılarım başlıyor 😔