sissis canım Necla hoca. 2. Doğumumu onda yaptım. Bana güvendi iyi yönlendirdi, kesisiz, dikişsiz doğurdum. 2021 de bayrama denk geliyordu, izinli olduğunu bayramdan önce suni ile doğumu başlatabileceğimizi söyledi. İyiki dinlemişim, güvenmişim. Sancınız, nişanınız yoksa yapmayabilir ama yine de hazırlıklı gitseniz iyi olur. 😊