26 haftalığım. İsim konusunda çok kararsız kaldık. Çok isim düşündük içime sinen tek isim mihra oldu. Anlamı; iyiliksever, hoşgörülü, sevgi dolu anlamında.
Ama 2 isim istediğim için önüne inci ismini yakıştırdım. İnci mihra oldu. Sizce nasıl? Güzel mi uyumlu olmuş mu?☺️