pimpirikliana günaydın o tansıyon yüzünden 2 saat sınra sezeryana gırecegım, benım 30. Haftada malesef gosterdı kendını. Gelişim durmus bebekte .36 haftalığım ancak bebegın bır cok ölcumu 33 haftayla uyumlu . Ben her ıhtımale karşı 34. Haftada cıger gelıstırıcı olmuştum , kuvöze gırmesın dıye . Ancak doktorum görerse de kısa süre kalır dıyor. Tansıyon çok sıkıntılı vesancılı bır süreç . Yakın takıp ıstıyor . Kesınlıkla aksatmayın ve yukseldıgınde ya geçer aman bekleyeyım falan demeyın. Hem sızın hem bebegınızın selametı için..