umutlubirii Merhaba hanımlarr. Kırşehir’de hangi doktora gidiyorsunuz ya da doğum yapan var mı acaba? Kırşehir’i çok bilmiyorum, Kayseri’ye de doğuma yetişemem diye düşünüyoruz. Böyle giderse Ankara’da annemlerin yanında yapacağım.
buse76 umutlubirii ben uğura gidiyorum şimdilik memnunum ama normal doğum olursa o gün hangi doktor nöbetçi ise o giriyor benim iki arkadaşım doğum yaptı hem doğumhanede hem odada ki hizmetinden çok memnun kalmışlar boşuna özele para verme diyolar hatta bana da çok ilgililrrmiş zaten ebe oluyormuş doğumda doktor gelip gidiyormuş ama doktor olarak Kadir aybüke bide uğur çok övülüyor bende burda yapacağım hiç değilse evime çıkarım daha rahat ederim benimde ailem şehir dışanda bende orda düşünüyordum onların yanında olayım diye ama kendi evim gibi rahat edemem dedim birde onların olduğu şehirde benim tercih edeceğim doktorlar gitmiş o yüzden vazgeçtim ordan