surpriz_anne Hamileliğinizde ne aşerdiniz de kızınız ya da oğlunuz oldu çok merak ediyorum paylaşırsanız sevinirim🥰
akbltsvda surpriz_anne ilk oglanda bolll limonlu ve ekşili bunda da boooll limonli turşulu buda oğlan🤭
1tosbikannesi surpriz_anne kızımda ilk erik aşerdim hep ekşi şeyler yiyordum, ikinciye hamileyim bunda da turşu istiyorum hep ama acı biber turşusu 😂 bakalım ne gelecek
AtlantisKralicesi surpriz_anne Dondurma 😂hiç canım bir şey istemez ama o gün dizide dondurma dedi canım çekti o kadar yemek gördüm ama dondurma bende bir aserme yarattı başka da asermedim hiç
surpriz_anne akbltsvda ya benim şansıma ben hiç bulanmadımda , sadece öğrendim en başta bi çilek aşerdim, daha sonra da pişi hani hamur türü şeyler bide ıspanak aşerdim çok fazla aynı şeyi yiyecek kadar bi aşermem de olmadı
hilalaselll4 surpriz_anne kızımda full ekşi yiyordum tuşuya aşıktım limon yiyordum erik aşermiştim kışın ortasında şimdi de tatlı çok aşeriyorum bakalım cinsiyeti ne olcak 🤭
akbltsvda surpriz_anne yani kisiden kisiye degisiyor. bazen anlık insanin cani cok ceker. bazen gunlerce aklindan cikmaz🤭
merylii_ surpriz_anne ilk hamilelik bol bol çilek aşerdim bi de madımak 🤣 oğlum oldu. Şimdi asla tatlı bir şey yiyemiyorum ki normalde tatlı için kurşun atar kurşun yerim cinsiyet henüz belli değil
Fuunndaaa surpriz_anne sürekli hamililikte çiğ köfte canım istiyordu 20 gün önce doğum yaptım ikiz kızlarım oldu çok şükür:)
2bebisannesyim surpriz_anne çok fazla eksi asardım oglum oldu kutu kutu tursu yerdim karpuzu elmayı bilr tuzlayıp yerdim limondan bahsetmiyorum bille 😅şu an ise ikisini de yiyorum ama çoğunluk tatlı şeyler istiyor canm