Merhaba,
Bugün doktor hanımla tanıştım. Çok sakin ve ilgili bir doktordu. Medipol hastanesi Acıbadem şubesinde. Benim sigortamda doğum teminatı olmadığı için bir doktorda karar kılıp ya doğum paketi almak istiyorum veya en azından ücret ödeyeceğim doktoru netleştirip biraz rahatlamak istiyorum.
Banu hanım daha önce Memorial Ataşehirdeymiş sanırım. Güncelde hamilelik sürecinde Banu Mat’la ilerleyen arkadaşlarım var mı? Ya da daha önce onda doğum yapmış, veya şuan doğum yapmayı planlayan birleri varsa ve deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🩷