Perla_ gamzl ben daha 17. Haftamda böyleyim çok şişkinlik yapıyor lavaboya gidince rahatlıyorum biraz olsun bide idrar sıklığı da çoğaldı suyu fazlalaştırdım sanırım ondan
ezgi3452 gamzl Ben de 35 haftadan beri öyleyim afedersin ishal değilim ama günde ⅔ kez tuvalete çıkıyorum. 37+2 oldum doğurmadım merak etme canım 🤭
Sevimlimom gamzl afedersiniz bende öyleyim yemek yesem veya vitamin haplarimi alsam direk gidiyorum ama bende kabizlik hissi var 31 haftalık hamileyim bende