askistan Hangi isim söylesem herkesin bi fikri var eleştirecek bişey buluyorlar kriz geçircem bu gidişle isimsiz kalıcak prensesim şu an düşündüğüm isim firuze sizce nasıl sizde eleştirin de şuracıkta bayılayım
burcuo askistan Çok kibar bir isim, bayıldım 😍 nesini beğenmemişler 😂 ben de Bengü ismini beğeniyorum, yaşlı ismi gibi diye burun kıvıran çok oldu. Ama onları dinleyecek miyim, hayır 😂
kubraaaatt askistan bence isme karar verseniz dahi sorana daha belli değil deyin çünkü söyleseniz sizi o isimden soğutuyorlar bi şekilde. Bizzat yaşadığım için söylüyorum. Biz de karar verdik ama sorana daha belli değil diyoruz artık
melismersin askistan yaa şu insanlar herşeye burnunu sokması. Sanki kendisi doğuracak. Doğursun istediği ismi koysun o zaman. Bende eski isimcilerdeniz tomris leyla koyacağım ismini hatta. Birini artık tersledim valla geçenlerde. Neden 2 isim koyuyorsun diyorlar. Diyorum seviyorum. Geçen biri derin koy leyla çok standart çok eski dedi. İnan tam ters zamanı denk geldi yani kırmak istemezdim ama doğurup koyabilirsin istediğin ismi dedim.
cemresi askistan Bende piraye yada süreyya istemiştim ilk ama eşim ilk okul zamanı arkadaşları ismini söylemekte zorlanabilir demişti mantıklı gelmişti 😂 sonra Elisa ismine karar verdik ama kimseye söylemeden önce nettik sorana direk elisa dedik kararlıyız diye pek yorum yapabilende olmadı 🥲
askistan burcuo çok ağırmış okula giderken etrafında adalar linalar olurken Firuze çok yaşlı ismi kalırmış gibi saçma sapan cümleler
senaninannesi_ kubraaaatt bende isim soranlara da ayrı ayar oluyorum ben kimsenin hamileliğinde asla ne cinsiyeti ne ismi nede başka birieyi sormadım bugğne kadar en yakınımın bile dua edip geçtim hep
burcuo askistan İşte çevresinde hep Lina olması sorun değil mi? Lina diye seslensen 8-10 çocuk bakacak aynı anda. Boşverin sevdiyseniz devam edin 😊
kubraaaatt askistan hayatım kimsenin senin kafanı karıştırmasına gerek yokmuş sen kendin kendine yetersin😂
Nurcanlsn biz 30 haftalık olduk ve halen isim bulamadık ben de kriz geçiriyorum 😔Larin istiyorum eşim kabul etmiyor
merylii_ askistan ay çok uçuk isimler dışında genelde eleştirmem ki onları bile eleştirdiğim söylenemez sadece hoşuma gitmiyorsa hoşuma gitmediğini söylüyorum. Ben Firuze ismine bayıldım. Ayrıca da bebekle bağı olan kişi sensin ve ben anne bi isim seçtiğinde o ismi bebeğin kabul ettiğini ve beğendiğini düşünüyorum çünkü bir bağ var ya oradan farkında olmadan iletişim kurduğumuza inanıyorum bebeklerimizle o yüzden sen begendiysen kimseye bir şey deme düşmez😇🥰
Leilani askistan çok hoş bir isim. Soranlara daha karar vermedik diyebilirsiniz. Ben ilk kızımda soranlara karar verdik ama doğumdan sonra söyleyeceğiz diyordum yoksa eminim onlarda bir şeyler derlerdi ve benim fikrim değişirdi
badhomian hayır firuze gerçektende çok güzel bir isim abudik gubidik isimlerden değil ayrıca insanlar şaşırdı artık evcil hayvan ismi takar gibi tuaf isimler takıyorşar bence çok güzel düşünmüşsün çocugunu sen ismi ile çağıracaksın başka kimsenin fikri önemli değil firuze çok güzel bacım
hassasannee askistan harika bi isim.. oğlum olucak , kızın olmuş olsaydı benimde Firuzem olucaktı ❤️🥹 bayıldım harika bş isim .. saçma sapan isimler duyuyoruz burda ya
Busraaaakkk askistan Bebeğinizin ismini çevredekiler neden beğenmek zorunda sizin için? Siz ve eşiniz beğendiyse kimsenin fikri de zikri de önemli olmamalı bence
senaninannesi_ askistan eleştirileri dinleme ya sen doğuruyosun sen karnında taşıyosun senşn evladın o kimsenin fikrini de almaya gerek yok beğendiğin neyse seslenirken hangisi seni mutlu edecekse ve bebeğin büyüdüğü zaman akranları arasında okul üni ve meslek hayatında kullandığı zaman seveceği naif bi isim belirle sadece kendini dinle ağzı olan konuşuyor 1 gram beyni olanın fikri oluyor herşeye zaten aman