dilos178 18 haftadan selam kizlar, yaklasik bir haftadir vajinal enfeksyonum var gecer diye bekledim fakat gecmiyor kasiklarim agriyor 2 gündür doktoruma gitmelimiyim sizce? Gebelikde vajinal enfeksyonun bir tehlikesi varmi?
Dryglgl dilos178 ben sıkıntılı diye biliyorum öyle ki antibiyotik veriyor doktorlar geçsin diye çünkü enfeksiyon antibiyotikten daha çok zarar verebilir diyorlar ben beklemeden gitmiştim bir hafta antibiyotik kullandım 10 hafta civarıydım
snmerd dilos178 kesinlikle ihmal etmeyin mutlaka beklemeden gidin antibiyotik verirse düzenli kullanın geçmiş olsun
1cey dilos178 dozuna durumuna göre ilaç veriyor boll su ic pamuklu çamaşır + sık değiştir. Maalesef çoğu gebelikte oluyormuş
kubraturkkoc dilos178 elbette gitmelisiniz enfeksiyon düşüğe bile sebep oluyor çok tehlikeli, hemde çok ağrı yapıyor