Nilayimo1 Daha 13 haftalık ama bu 2.gebeliğim içeriden çok hafif hareket hissediyorum sanki yoksa yanlış mı anlıyorum kızlar İlk gebelikte 19 haftalık falandı bunda erken olmasını beklerdim de çok erken değil mi ? Cinsiyeti bile belli değil daha🤭
fatmaa51 Nilayimo1 burada 12 haftada ilk gebeliğini hisseden anneler var senin birde 2.hamilelikmiş hissetmiş olabilrsin bence gayet normal 😽
minikmucizem26 Nilayimo1 cnm valla ben ilk ve ikinci gebeliklerimde 18 19 hadtadA hissetmeye başladım. Bu üçüncü gebeliğim vee 11 haftadan beri hissediyorum baya baya bebek yani biliyorum eminim ama doktora bunu belirttigimde mümkünati yok deyip gülmüştü bana🤣🤣olsun kimseyi ikna etmek gibi bir çabam yok 🤣 18 haftalik olduk şükür hergun bi sağa bi sola vuruyor net artik hareketleri