Casperlee Kararsız kaldığım bi konu Avicenna da doğum yapan daha çok tanıdığım var ama Medipol ebeler ve genel tavır olarak nasıl bilgisi olan var mı
minikmucizem26 Casperlee ikiside guzel hastane doktorlarida ebeleride gayet iyi diyolar…medipolde kardeşim doğurmuştu cok memnun kalmıştı.avicennadada yengem dogurdu 8 ay once oda memnundu
ezgi3452 Casperlee Ben medipole gidiyorum normal doğumu 38 sezeryanı 46₺ bugün avicenna giden biri ile denk geldim o da avicennanın hem normal doğumu hem sezeryanı 40₺ arada fark yok dedi. Medipolün ilk normal doğuma %20 indirimi var
Mhra5 Casperlee Oglumda sercin ordu yapmisti onda takipliydim kızımı gece doktoruna denk geldik hafta sonuydu takiplerimi devlette yaptim dogum avicennada yaptim
6161mmee61 ezgi3452 hangi medipol bu acaba ! Bana 88 bin dedilerde zorunlu sezeryan icin bide hangi doktor ?
ezgi3452 6161mmee61 Esenler Medipol doktorum Burcu Gülşah Balcı. Ben bir hafta önce zorunlu sezeryen ile doğumumu bu ücrete yaptım