zehraydnnn Aysunnnarcn var gibi duruyor bende bugün erken gebelik testi yaptım adetime 5 gün var ama bende çıkmadı
cerenburak Bi gölge gördüm sanki ama iki gün sonra bir daha yap ben böyle ögrendim cizgi gittikce koyulasti bende sonra iyice netlesince kan verdim
dilbenuro Hafif bir gölge var gibi yarın ilk idrarla tekrarla bence 🌸 Rabbim bu mübarek gecede kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah vardır.🤲🏻
zehraydnnn rabia06rabia bende çıkmadı bilmiyorum tekrar yarın sabah yapsam belli olurmu acaba yada regl zamanını mı beklesem
heyecann2 Aysunnnarcn Canım bende perşembe günü böyle öğrendim cuma hafif daha koyuydu beta verdim pazar günü 40 çıktı
hasret_sakar33 Aysunnnarcn var bence benimde böyle çok silikti dikkatli bakmazsan asla görünmüyordu aynı gün kan verdim 700 küsür çıkmıştı