gunes866_ ben doğumdan önce de kullanıyordum çünkü polikstikoverim var adetim çok düzensiz senelerdir o yüzden evlendiğimden itibaren bu ilacı kullandım doktor önermişti kilo alımı hormon dengesizliği vs yan etkileri diğer ilaçlara göre yoktu, doğumdan sonra da zaten sordum kullanmaya devam edebileceğimi söyledi sütümle ilgili bir sorun yaşamadım sütüm vardı ama benim kızım emmediği için kesildi sadece