Mihrimahirem Burcugrgz2 kan ilacı, pekmez ya da demir arttırmak için yediğin içtiğin şeyleri vs yerken c vitaminiyle almak Demir emilimini arttırıyor dedi doktorlarım, bu yüzden limonlu suyla içiyorum ben
Huzur20 Burcugrgz2 Canım kan haplarını çok düzenli kullan bak gör ise yaricak brnben senin haftandayken 11di sonra zaman geçtikçe 9a kadar düştü ama ben kullanmamistim kan ilacini sonra 1 ay düzenli kullandım 9dan 10.6oldu şuan 37 haftaligim
Burcugrgz2 Huzur20 teşekkür ederim canım Perşembe günü cinsiyet öğrenmek için gidicem o zaman göstericem sonuçlarımı inşallah düzelir hepimiz sağlıkla olarak alalım bebeklerimiz kucağımıza 🙏🏻
Terasus33 Burcugrgz2 29 haftalık hamileyim daha 10 u görmedim 😕 kan değerim 8-9 arasında. Talasemi taşıyıcısı olduğum için ilaçla yükselmiyor. Bence korkmanız gereken bir şey yok. Hepsinin çözümü var, yeter ki bebek ve siz iyi olun.
Lidyasmom Ruyam34 bende 34+2yim kan değerim hala 10, normal doğumu etkiler mi kam değerinin düşüklüğü
Ruyam34 Lidyasmom hayır etkilemez Doğum sonrası çocukta olursa problem olur Allah göstermesin kansızlık çıkarsa çocukta kan takviyesi yapılıyor Doğumla bi bağlantısı Yok
Aysingeldiislerdegisti Burcugrgz2 kuzenim cidsi kan sorunu yaşıyor ve bi prof demişti ki en iyi keçiboynuzu yada üzüm kan yapar derler ama bir kutu ilaçla takviye olucak kan değerini bir çuval üzüm karşılar dedi. İlaçlarını düzenli kullan
Derinnge34 Burcugrgz2 ben 24 haftalığım ve 7ye düşmüş doktor seni böyle doğuma bile alamam en az 10 olması lazım dedi ilaç kuru üzüm karadut özü fln içiyorum inş yükselir 😏