Bugün sahurdan beri adet sancisi gibi ağrım oldu Sabah hastaneye gittim doktor nst’ye gönderdi nst de kasılmaların var dedi haftan küçük olmasına rağmen 2 haftaya kadar doğurmamaya çalış, progestan verdi sürekli yat dinlen istirahat et dedi bebek aşağıya Baskı yapıyormuş bayağı, benim gibi olan var mı süreci nasıl ilerttiniz kaçıncı haftada doğurdunuz acaba