remremi 19 haftalık gebeyim. Doktorum detaylı ultrason için 22. Haftada gel dedi ama ultrasonu devlet hastanesinde çektirmek için 21. Haftaya gün buldum. Çok mu erken sizce? 22 de para verip çektirmek istemiyorum
fatmaa51 remremi en ideali 21.hafta bence ben 20+1de çektiirdim oda oldu ama ben randevu bulamadığım için sizin gibi zorunlu muayene olduma ama sizjnki gayet iyi
mervekalkann remremi 21+2 de özele gittiğimde organları biraz daha büyüsün net görelim 22. Haftanda gel dedi doktor. 22-23 ideal daha net görüyorlar. Cihaz iyiyse görürlerse (özellikle kalbe çok detaylı bakıyorlar) sorun olmaz. Sağlıkla gelsin, 🙏