Selamlar herkese ben yarın doktora gidicem ama yarın 5+4 hesaplara göre. 4 haftalıkken gitmiştim doktora haftaya gel kalp atışı duymamız lazım dedi (yarın haftaya oluyor işte 5+4). Erken değil mi ya 2. Hamileliğim ama hiç bişey hatırlamıyorum oda bı enteresan 🤣