prenses99 İlk hamilelikteki gibi değilim bedenim ağır geliyor yürüyemiyorum yemek yapasım yok halsizim bebek bile zor hareket ediyor içimde sıkışmış gibi göbeğim çok ağır geliyor
Mervekaram22 prenses99 bende aynı durumdayım kuzum yemek bile yapmadım yani içimden hiç bir şey gelmiyor
Masalminik prenses99 ben de aynısı, 36+1 2. Gebelik. İlkinde hoplar zıplardım bunda çok ağırım. Azıcık ayakta kalsam belim kopacak gibi ağrıyor. Hele akşam saatlerinde bacaklarımı koyacak yer bulamıyorum. Kendime sığmıyorum resmen 😞
prenses99 Masalminik evet aynısı oturamıyorum yatamıyorum bacaklarımın arasına yastık koyup öle uyuyorum ancak