CCDGN Kurumsal firmada calısıyorum . 20 haftalık hamileyim ve cok zorlanıyorum sürekli uyku hali ve halsizlik bu şekilde çalısamıcam gibi . Ne yapmalıyım rapor mu almalıyım?
FasulyeveAnnesi CCDGN bence de canım rapor al sürekli halsizlik yorgunluk hissediyor insan o dönemlerde senin sürekli ayak ta kalmaman lazım sık dinlenmen lazım..
Gulsen1989 CCDGN benimde bı ara hep uykum geliyodu geçiyor sonra sorun yaşamak istemiyorsan müdürüne söyle uyku bastırıyor bilginiz olsun beni öyle görürseniz falan de
Polo CCDGN rapor al. Rapor aldıktan sonra hiçbi sıkıntıda olmaz Zaten 32. Haftanda da doğum iznine ayrılırsın.
Crnerkn CCDGN Bence de rapor alın. Ben çalışmadığım halde bazen bir uyku çöküyor kendimi koltuğa zor atıyorum, vücut bu haftalarda çok dinlenmek istiyor, özellikle yorucu bi işiniz varsa hiç zorlamayın kendinizi bence
CCDGN Lavinia5 1 hafta rapor kulllanmistim kalan rapor hakkimi nerden ogrenebilriim? 40 gun hakkim bitince ne yapmaliyim
CCDGN Crnerkn kesinlikle oyle fakat son zamana kadar ne kadar para biriktirisrm o kadar rahat ederim dusuncesiyle cabaliyorum
Gulsennnnb CCDGN senin gbi kurumsal calisyrm ara ara raporlar aliyorum maasimdan kesiliyor ptt den aliyorum ay sonu kesintili oluyor tbiki . 4 aylik dogum izninden dusmuyor merak etmeyin