Rahim zaten vajinanın biraz üstünde, bebek büyüdükçe rahim de onla birlikte büyüyecek bebek yukarıya doğru çıkacak. En sonunda tekrar aşağıya inecek ve süpriiiz🤣Endişelenecek bir durum yok böyle olması gerekiyor. Yinede anne hisseder eğer endişeleniyorsanız ağrınız varsa vs rahim ağzınızı ölçtürün içiniz rahat eder