38+3 bayrama mı denk gelecek bu haftamı haftayamı bilmiyorum süpriz olduğu için çok heycanlı ve sabırsızız kız bebiş meryemimizi bekliyoruz tüm tuşlara bastım doğum için sadece sancı oluyor arada adet ağrısından bir tık üstü ama düzensiz çarşamba nst ve açıklık vatmı yokmu bakılcak 🥲😁🥰