rnyyy doktorlar sürekli fetal öneriyor. Bende sizinle benzer haftalardayım. Ve üç farklı doktorla görüştüm şuana kadar hepsi elime fetal için bir sürü broşür tutuşturdu. Bana bu fetal için biraz farklı firmalarda para kazansın diye yapılan bir sektör gibi gelmeye başladı artık. Çünkü baktığımda hata payı yine var ve yanlış çıkan sorunçlar gördüm. İkili testi yaptırmayı düşünüyorum, zaten ikilinin sonucunda üç oran varmış; düşük risk- orta risk - yüksek risk diye. Fetalde de sorun çıkarda amniyon sıvı alınır diyor doktorlar, ama amniyon sıvıda çok riskli. İkili yaptırıp diğerlerini yaptırmayı düşünmüyorum ben.