Ersozburcin Merhaba benim tahmini doğumum mayıs sonu gözüküyor bakalım kaçtane mayıs annesiyiz oğlan mı kız mı bebişlerimiz konuşalım bir birimize destek olalım bu arada ben 28+5 teyim 😊 istanbul esenyurttayım kim bilir belki bebişleri alıp birlikte bile gezdire biliriz.
hanifeGedikci Ersozburcin size doktor tahmini doğum tarihini söyledimi? benim sat'a göre 9 haziran gözüküyor. ama usg den 1 hafta önde. Mayıs sonu doğar gibi 🤔
Deletedmom308 Ersozburcin bende Büyükçekmece tarafındayım 33. Haftaya geldik:) Mayıs başı görünüyor şimdilik
Yasemincifci Ersozburcin 28+3 teyiz bizde 40. Haftamız haziranın 8 inde doluyor erkek annesi olcm inş
Ersozburcin hanifeGedikci banada 40 haftayı geçirmiyoruz artık bebk için zararlı dedi. O yüzden max 1 haziran dedi bakalım 😊
Ersozburcin hanifeGedikci bnimde 2 hafta önde ben sordum max 40da alırız dedi. Daha fazla bekletmek iyi değil dünya ortalamassı 39. Hafta dedi. 40 tan sonra olumsuzluklar başlıyormul bebek için.
Anneyimmmm Deletedmom308 ultrasona göre değişebiliyor mu doğum tarihi?son adet tarihine göre Mayıs başı benimki
Ersozburcin Deletedmom308 ayy az kalmış sizin 😊 inş sağlıkla alırsınız kucağınıza 😊 hafta sonu ordaydım kültür parka gittik 😊 pek güzelmiş buraya yeni taşındık pek bilmiyorum ama gölün orası çok hoştu😊
melasya Deletedmom308 Deletedmom308 büyükçekmeceden bende varım 30 haftadyız erkek mayısın 20 sinden sonra bekliyoruz saglıkla inş
Ersozburcin Anneyimmmm benimde oğalan😊 mavi rengi ömrümde bu kadar çok görmemiştim 😂isim ne düşünüyorsunuz?
Alevavci Papatyam34 benimde 30+4 normal olursa 24 mayıs sezeryan olursa 10 gün önce sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🙏
Ersozburcin Deletedmom308 ben medicana beylikdüzü hastanesine gidiyorum ada hanım var çok tatlı bir bayan😊 sen hangi hastaneye gidiyosun
Egemmmm Bizde 30 haftalığız doktor Mayıs’ın 2 haftası dedi bu arada bebişlerin kilosu nasıl kızlar bizimki 1800 gr dedi doktor
Misok Egemmmm benim de 30.haftada mayısın sonları gibi gözüküyo ben ikinci haftası gelir gibi hissediyorum 28de dra gittim 1520gr dedi maşallah sizinki de iyi almış
Tubademir85 Egemmmm 29+2 de 1701 gramdı suan 30+1 olduk 32.haftada nasıpse kontrolüm, sağlıkla doğsunlar🙏🙏
Reykzy Egemmmm mayısın ikimci haftası 38 haftalık mı oluyor bebek bende şuan 29 biticek 30 haftalık olucak iki hafta önden gidiyor ama mayıs sonu haziran başı dedi doktorum
Ilknur1995 Ersozburcin benimde. 33 +4 oldu 6 mayıs dedi doktor tahmini ama erkende olabilir dedi bu gün kontrolde gebelik şekerim yüksek o yüzden beklemeyiz sezeryan olursun dedi büyük ihtimal bakalım ne olucak
Ersozburcin Ilknur1995 Olsun senin ve bebeğin için sağlıklısı hangisi olucaksa o olsun sezeryan diyorsa doktor yapıcak bişi yok hayırlısıyla kucağına alırsın inş😊