dilankozan Kızlar 24+5 gebeyim inanılmaz kaşıntım var birde 8 haftalık gebe iken olmuştu o zaman krem ve fitil vermişti kadın doğum doktorum çok etkili olmadı açıkçası yaşayan var mı ?
bbaskal dilankozan mantar tekrarlamış olabilir bende 2 senedir bu hastalıkla uğraşıyorum maalesef sürekli tekrar ediyor
dilankozan bbaskal evet mantar 🥲 peki siz birşey kullanıyor musunuz bana hiçbirsey etkili olmuyor 1 hafta 10 gün çekiyorum kendiliğinden geçiyor yavaş yavaş ilaçlar etkili olmuyor
bbaskal dilankozan şuan kullanmıyorum en son fitil vermişti doktor ama çok faydası olmadı hamilelikte akıntı da çok olunca tekrarlıyor maalesef
bbaskal dilankozan ilaçla geçmeyen mantarın en iyi çözümü lazer ben doğumdan sonra yaptıracağım benim doktorum yapıyor başka türlü kurtulamıyorum