Kızlar merhaba şu an tam 33. Haftadayım henüz alışveriş yapmadım ilk çocuğumdan kalan kıyafetler var diyerek ama bundan sonra alacağım bebek için emzikte ve kendim için giyilebilir külot mu lohusa pedi mi yoksa ikisinden de almalımıyım kararsız kaldım ne önerirsiniz?