1994ozay evet yaptırım tabı ama sıze tavsıyem sezon başında da bebege yaptırın bunun koruması max 6 ay ve sizin korumanız bittiğinde yeni RSV sezonu başlamış oluyor Ekim ayında o yüzden okul o tarihlerde bir işe yaramıyor artık eskisi bitiyor bebeğinize de yaptırmanız en iyisi bir sonraki bebiş korunur