bebekisteme ben sabah 9 da uyanıp bir büyük abrsak su içip sonrasında hiç subicmeden saat 12 1 gibi test yapıyordum 12-2 arası aksa 6-8 arası ya da 12 ile 8 arası uygun saatmer diye biliyorum canım yanlış biliyor olabilirim akşam saatlerinde lh seviyesi düşük oluyormuş sabah ilk idrarla ya da rengi çok açık idrarlar yapılmaması gerektiğini biliyorum ama