Kızlar bilen bilir 25+3 de bir kayıp yaşamıştım 15 Ağustosta. Adetim 4 ay sonra düzene bindi şükür bindiği ay hamile kaldım. Keseyi kalp atışını vs gördüm. Şu an 8+3 civarı. Ama ben her sabah beynimde ay birşey mi oldu, ya kaybettiysem, memelerim hala şiş mi, belirtilerim devam ediyor mu diye uyanıyorum. Bunları uykumda düşünüyorum ve sonra uyanıp ay bunları niye düşündüm ki diyorum. Önceki gibi heyecanlı değilim. Bu duygularımı da hiç dışarı yansıtmıyorum. Kimse bilmez eşimde dahil. Doktor iyi şeyler söyledi kesenin konumu vs. Hakkında. Diğerinde hep kanama alanlarım vardı mesela başından beri, bunda yok maşallah. Diğerinde öyle birşey yaşadın diye bunda da öyle birşey yaşıcaksın diye birşey yok dedi doktor. Ama ben hala hayatıma tam olarak düzgün devam edemiyorum. Stres, beslenme vs konusunda. İçimde engel olamadığım bir ümitsizlik var. İştahım yok, sigayı azalttım ama bırakamıyorum, zırladım 2 gün önce bırakıcam diye sinir küpüne dönüştüm 5-6 saat sonra. Kahveyi azalttım bazen hiç içmiyorum içtiğim günlerde 2 yi geçmiyorum. Önceden çok içerdim. Daha önce kayıp yaşamış birisi olarak emin olun daha dikkatli olmam gerektiğinin farkındayım ama asla başaramıyorum. Ne yapacağım konusunda bir fikrim yok. 2. Gebelik/ benzer öyküsü olanlardan dinlemek isterim, teşekkür ederim 🌸