Bebeğim doğdu. Fakat ilk gunun akşamı sarılık oldu . Rh uyusmazligi var çünkü 3 gun 2 gece fototerapi aldı. Fakat düşmüyor. 11 di 12 oldu 10 düştü şimdi yine 11.4 …. rh ususmazligi olduğu ve coombs testi pozitif oldugu için eve de yollamadı kesin yükselecek çünkü dedi . Şimdi almaya gidiyoruz aradılar doktor yarın sabah yine kan verecek dedi. Bu neden düşmüyor bu süreç ne zaman bitecek