Keziban Hanımlar İBB’e doğum paketine başvurdum doğum bekleniyor diyor acaba artık doğum yapınca mı ürünler teslim edilecek bilgisi olan var mı?
ezgi3452 Keziban Ben 37 haftalık oldum hala doğum bekleniyor yazıyor. Herhalde doğumdan sonra getirecekler ama neredeyse herkese doğumdan önce gidiyor. Yerde uyutucaz herhalde bebekleri🤦🏼♀️
Semilk05 Keziban görümceme tam bir ayda gelmiş daha doğum yapmadı bile bende başvuru yaptım arayıp hala dönüş olmadı daha 1 ay oldu ama başvuru yapalı
kubrakrks97 Bende de doğum bekleniyor yazıyor şuan 24. Haftama girdim heralde yoğunluktan ötürü geç getirebilirler yada bilmiyorum bende merakla bekliyorum