Artk devlette ultrason kağıdı verilmiyor malesef. 5ayda 1 defa verdiler onda da sasirdim hatta Cinsiyet için bile tam emin söyleyemiyor kadın doğum. Detaylı da soyluyor perinatoloji. Canınızı sıkmayın olumsuz olunca devlet daha kati olumsz birsey görseydi açıkça diyorlar. Ultrason kimseye verilmiyor