zeynepyasin2308 Merhaba kızlar benim ikinci hamileliğim 28.haftadayım ilk hamileliğimde de gelişim geriliği vardı bunda da var. Yapabileceğim bişey var mı coraspirin kullanıyorum yediğime de dikkat ediyorum bilen varsa bana bi akıl verirmisiniz
zeynepyasin2308 Oğlum yoğun bakımda yatmıştı 1 hafta tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum hiç öneriniz yok mu
aslmoms Mümkün olduğunca sol tarafınıza yatmaya çalışın. Her gün en az 2 yumurta, günde 2–2,5 litre su için