ArasMom__ Merhaba kızlar. yengem geçen hafta kan verdi pozitif çıktı bugün ultrasonda bebek görmeye gitmişler. 6 haftalıkmış kese var bebek yokmuş doktor kan istemiş yarın gel demiş. Henüz oluşmaması normal mi?? Sat 7 şubat
deryabrs ArasMom__ her şey olabilir beni de bir süre betadan takip etmişlerdi.. devlet hastanesi cihazları hemen görmüyor maalesef bebek çok küçük olduğundan. Telaş yapmayın :)
Busraaaakkk ArasMom__ Beta takibi yapılıyor yine o haftalarda , değer 1700-2000 üzeri ise kese de görülüyor
ArasMom__ deryabrs banada normal geldi ama doktor görünmesi lazım demiş Kan istemiş ya tekrar orda belli mi olucak anlamadım
deryabrs ArasMom__ tabiki beta yükselişindende gebeliği takip edebiliyorlar benim riskli gebelikti 14 gün boyunda her 2 günde 1 kan verdim ordan takip ettiler tutundu mu bebek diye :) bir sorun olmaz bence :)