Nazliip 2 normal doğumum var. İlki kesili ikincisi kesisiz. Doğum anında ağrın oluyor sadece. Oda ağrı eşiğine göre değişir. Kesi atılırsa 3,5 gün oturup kalkarken biraz dikkat edip kendini korursan çok rahat edersin. Sütün genelde hemen geliyor. Normal doğumda sonrası baya rahat oluyor. Ama tabi bebek nasıl ister, durumunuz ne olur bilemeyiz. Hangisi olursa olsun. Umarım ikinizde sağlıcakla kavuşursunuz. 😊