Arkadaşlar diyetisyene gittim söylediklerini söylüyorum siz gene de kendi doktorunuza her şeyi danışın.
1-Hamilelerin tam bugday ekmeği yemesi en uygunu.(halk büfelerindeki en safı)
2-Hamilelerin de kafeine ihtiyacı var abartmadan günde 1 fincan küçük kahve içebilirsin dedi.
3-Kivi ve yeşil biber c vitamini açısından çok yüksek tüketebilrisin dedi.
4-Ara öğünlerde badem ve ceviz bebeği besler
5- İhlamur sabahları çay yerine tüket
6_Laktozsuz süt ile yarım adet muz yada 1 elma armut blendirda çek değişik ara öğün dedi
7-4 adet kuru kayısı (kabızlık için)
8-kefir
9-en geç ara öhğn 9.30 olmasına dikkat et dedi..
10-porisyon kontrolü kilo ya göre değişir fakat genel olarak bebeği beslemek için sebze balık tavuk ızgara et tüketmemi söyledi sabah kahvaltıda omlet yada haşlanmış yumurta yememi ara öğün yaparsam aşırı açıkıp öğünlerde abartmazsın dedi
haftada 3-4 kez yarım saat yürü garip egzersizler yapma dedi (ben youtubed aki bazi videoları yapıyorum demiştim)
3 litre su iç
Tatlı krizi gelirse sade dondurma sütlü tatlı yiyebilirsin haftada bir kez
canım birşeyi çok çekerse tabiki yiyorsun ama az az
*******bunlar diyetisyen in bana dedikleri .Benim sonuçlarım normal düşük tehlikesi başka rahatsızlığı olanları bilmiyorum onların beslenmesi başkadır..
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hepimiz nazlanmak yerine önce bebeğimiz sonra kendimiz için mantıklı olanları yaparız inşallah..(nazlanmak da hakkımız yerine göre)