Melihakrds 34 haftadayım ve hala net bir isim yok ilk oğlumun adı Taha. Şimdi ikinci oğlum olacak eşim bişey dese ben beğenmiyorum ben desem eşim beğenmiyor ikimizinde eh işte olabilir dediği isim Arda ama o da aşırı aşırı içimize sindiğinden değil sizce nasıl
Melihakrds merve_tp içime sinmedi değil de ilkinde hamile olduğumu duyar duymaz oğlum olursa Taha koycam deyip aşırı içime sinmişti bunda öyle bir hissiyat gelmedi bilmiyorum
Melihakrds Aylaa123 herkes aynı şeyi söylüyor kuzenimin de var oğlu 14 -15 yaşında anca uslulaştı diyo😀