ibayramoglu Kizlar bebek istiyoruz, prolaktinim 45 cikti doktorum dostinex verdi. Bunu kullanirken korunmaniza gerek yok dedi ama prospektusunde oyle yazmiyor 1 ay bekleyin ilac bitince diyor. Deneyimleyen kullanirken hamile kalan var mi?
bingaling562 ibayramoglu ben 1-2 hafta öncesinden bırakmıştım. Şöyleki ne zaman gebe kalacağının garantisi yok. Bu ay olmadı diyelim. Tekrar dostinexe başlaman gerekecek. Başla bırak başla bırak derken tedavi tam tamamlanmamış oluyor. Ben doktoruma sormuştum 1 ay öncesinden bırakayım mı diye bana sıkıntı olmadığını söylemişti. Yani ilacı kullanmaya devam edebilirsin demişti. Ben ne olur ne olmaz diye gebe kalmadan 1-2 hafta öncesinde bırakmıştım. Gebeliğimde dostinex kaynaklı bir sorun yaşamadım çok başka bir nedenle sonlanmıştı.
burcubulutt ibayramoglu hayır korunmanıza gerek yok iki kez tedavi gördüm ilk çocuğumda da bu ilacı kullandım ve tedavimde devam etti çok çok iyidir doktorum aynı şekilde arkadaşımda kullandı korunma vs olmadı hamile de kaldı bu ilacı kullanırken
aprilbaby ibayramoglu kızımdan önce benimde yüksekti ilaç vermişti ve ilaç bitene kadar korun demişti ama ben bitkisel çayla düşürdüm ilaç kullanmadım kullansaydım korunurdum büyük ihtimalle
ibayramoglu bingaling562 oy masallah☺️ Cok sevindim sizin adiniza, ben de reglimden 6 gun once birakmis oluyorum insallah hayirlisi olur bir sorun olmaz amin. Doktorum ilaci kullan dedi prospektus korkuttu beni. Hemen mi hanile kaldiniz sizin degeriniz kacti🌷
bingaling562 ibayramoglu inşallah bir sorun olmaz sizin için de. Benim prolaktin değerim daha yüksekti bu arada 130 lu değerleri görmüştüm ben. İlacı 1 seneye yakın kullandım. Değerlerim artık normale dönmüştü. İlacı bıraktım ve hamile kaldım hemen. Umarım sizin de olur ve sağlıklı sonuçlanır 💕