birazbilgi Kızlar çoğu halk arasındaki söylemler evet ama kızsa ekşi/tuzlu erkekse tatlı yeme isteği, kızsa yüzde sivilcelenme, kızsa bulantı daha fazla erkekse bulantı az gibi belirtiler ne zaman ortaya çıkıyor?
Gokturkmom_ birazbilgi ilk öğrendiğimde geçmeyen kasık ağrısından şüphelenmiştim🥰 6.haftamda mide bulantısı yaşadım ara ara sonuna kadar bulandı🥲 Karpuz,dondurma,erik,mısır aşerdim ama olmazsa olmazım dondurmaydı cinsiyetimiz erkekti🩵🧸
aydera birazbilgi eğer şuanki yanılmazsa tahmin doğruysa ikinci kızım olcak ilk haftalar eksi tuzlu mide bulantısı yok sivilcelenme yine ilk haftalarda oldu geçti tatlı son haftalara doğru olmuştu bunda ara ara yokluyor 13. Hafta ama hala eksi tuzlu kuru yiyecekler peşindeyim ikisi de solda oval kese hatta ilk kızım ultrasonu hala durur birebir aynılardı hep diyorum ye eksiyi doğur Ayşeyi sanırım doğru
krizantemmm birazbilgi bir oğlum kıza gebeyim ikisindede ekşi tuzlu yedim oğlan da sadece göbeğim vardı kız gebeliğinde kalçam göğğslerim vs de büyüdü oğlumda cildim çok güzeldi kızda sivilciler çıktı iki gebeliğim dede erken haftalardan itibaren ödem oluştu
leonlulu birazbilgi sivilcelendim ekşi aşerdim başalarda erik turşu şuan tatlı istiyor canım çok olmasa da erkek bebeğim🥰
birazbilgi Gokturkmom_ ya çok teşekkür ederim daha çok erken benim 5+5 ama aşırı tuzlu ekşi yeme isteğim var keyif alarak yiyorum böyle şeyleri resmen ve cildimde ergenlik dönemi dahil sivilcelenme nerdeyse görülmedi şimdi yanaklarımda hep sivilceler çıktı merak ettim o yüzden acaba şimdiden böyle etki eder mi diye ara ara da bulantım oluyor sabahları
birazbilgi aydera benim de 5+5 daha ama hep ekşi ve tuzlu şeyler istiyor canım dün gece uykudan uyanmıştım ve canım ekşi bir şey çekti kalkıp limon yedim üşenmeden ergenliğim dahil sivilcem hep yok denecek kafar azdır şimdi yanaklarımda sivilceler çıktı bir sürü acaba bu haftalarda da belli oluyor mu diye merak etmiştim
birazbilgi aslmoms benim de hep tuzlu ve ekşi daha çok küçüğüz ama 5+5 acaba şimdiden belli oluyor mu diye merak etmiştim
birazbilgi Gokturkmom_ erkek annesi güzelleşiyor parlıyor diyorlar ya hep eskiler galiba bu belirti söylemleri doğru büyüklerimizin 😊
birazbilgi krizantemmm benimde daha şimdiden kalça ve göğüste büyümeler var bakalım ne olacak daha 5+5 😂
krizantemmm birazbilgi kalça büyümese iyiydi ya zaten normalde de geniş kalçalarım piskolojim bozuluyor 🤭
birazbilgi krizantemmm ben de göğüs için aynısını söylüyorum 😂😂 her güzel şeyin katlanılması gereken kısımları oluyor sanırım
krizantemmm birazbilgi ya öyle tabiki sağlıkla gelsinler ama insan kendini aynada görünce kötü oluyor 🤭 birde 18+3 üç teyiz daha şimdiden ödem tutuyorum
birazbilgi krizantemmm ayy çok haklısınız her dönemi ayrı zorluk ve heyecan içeriyor ilerisini düşünmekten rahat uyku uyuyamıyorum aklımda hep sorular o nasıl olacak acaba bu nasıl olacak acaba şeyleri 😂
birazbilgi leonlulu çok teşekkür ederim heyecanlı süreçler hepimiz için en hayırlı şekilde sonuçlanır inşallah 💕
1_2_3_4 birazbilgi bende de tam tersi ama erkek bebek hiç tatlı isteğim olmadı hep ekşi tuzlu VS yedim yüzüm de baya sivilcelendi özellikle alın kısmı sağlıkla gelsin inşallah gerisi hallolur 😃
Kahyaasena birazbilgi hayir tuzlu eksi seviyorsaniz erkek oluyor genelde kızda tatli oluyor tam tersi erkekse bize dondurma yiyolar genelde soğuk seyler ben şuan erkek anesiyim hamileyim bu şekilde yim kızımda dişlerim çürüdü hep tatli yemekden bundada ağzıma surmuyorum tatliyi
mervekalkann birazbilgi O hurafeler doğru değil ne yazık ki. Ben oğlumda neredeyse bir kavanoz turşu bitiriyordum ve sivilcelerim çok çoğaldı sabahları da istifra ediyordum. Belirtilere gelecek olursak 6. Haftaya kadar hiçbir belirti yaşamadım. Hamile olduğumu da reglim çok düzenli olduğu için 4 gün gecikince öğrendim. Sağlıkla gelsin 💗
birazbilgi mervekalkann çok teşekkür ediyorum bakalım hayırlısı fazla merak içeren bir süreç olduğu için her an heyecanlı 😊