Ben panorama yaptırmıştım dr tavsiyesi ile. Ayrıca hastane koordinatörü eşimin yakın arkadaşıydı , 2 hastaneye ortak kendisi. onun söylediğine göre drlar bile kendi çocuklarına panorama firmasında yaptırıyormuş, drların kendi tercihi de panorama demişti. Bir sorun yaşamadık memnun kaldık. Yanlış hatırlamıyorsam ekim ayında yaptırmıştım.