Derya2 bende değil de ablamın 2. Gebeliğinde 35. Haftada 2 cm açılması vardı 37 de nişanı geldi aynı sizin gibi sancı hissetmiyordu nst de çıktığı halde 39. Haftada doğurdu. Zaten doğum sancıları belirgin hissediliyor hissetmeme ihtimalimiz yok 😂 bebişin kilosu falan iyiyse 37 yi geçtiyse rahat ol ama hazırlıklı ol