beautiful_ MBozkurt25 Allah’ın izniyle birşey olmaz deneyin tekrardan doktorunuz birşey dedi mi bu konu hakkında
beautiful_ MBozkurt25 Allah’ın izniyle birşey olmaz deneyin tekrardan doktorunuz birşey dedi mi bu konu hakkında
[silindi] MBozkurt25 ben de geçirmiştim ama şükürler olsun 3 ay dan sonra hamile kaldım ve şuan 25 haftalık insan korkuyor birdaha olur mu yaşar mıyım diye tabi ama şükürler olsun Allah’a sizlere de sağlıklı evlatlar nasip etsin 🩷
MBozkurt25 Şuan hastanedeyim kızlar yatış yapıldı kan değerlerine bakılacak tekrar eğer düşmüşse değerler ameliyata alınacak sizden dua istiyorum sadece oğlum evde rabbim beni ona başlasın yeter