minel145 bebeğim 11 günlük bizde de 2-3. Günlerde başlayan sarılık var ve atamadı. Bugün devlet hastanesi 17,8 ölçtü özeldeki doktorumuza gittik 15 ölçüldü yarın yine gidicem doktora sütüm yetiyor mu emin değilim arada takviye mama ver derlerse verrim çünkü kızımda da olmuştu 1 aylıkken iyice azaldı kızımınki 3 aylıkken falan geçmişti tam olarak ama 1. Aydan sonra gitmedik doktora mama verdim ful emmedi öyle geçti