Benim de lekelenmem olunca kan uyusmazlıgı ignesini yapmamiz gerekiyor dedi doktorum normalde hicbir sıkıntı olmazsa daha ileriki haftalarda yapiliyormus bir kere yapildi ileriki haftalarda bir daha yapacagiz dedi bir problem de olmadı cok sükür doktorun zaten zararlı olsa ya da bir sıkıntı olacak olsa yaptırmaz