Merhabalar doktorum 12. Haftaya girdiğinde gel ikili test yapıcaz dedi birkaç yerde perinotoloji diye bişeyler gördüm tam 12. Haftama randevu aldım ama gittiğim hastanede o bölüm yok doktor o bölüme mi yönlendirecek beni acaba yoksa kendi yapabiliyor mu ve tarama testi nasıl yapılıyor bilenler bilgilendirebilir mii