Aynıyız bacım 2. Gebelik doktor daha başı yukarda açılma yok dedi çarşamba tekrar nst açılma varmı bakılcak sadece düzensiz sancı oluyor hurma topun üzerinde hareketler sıcak su herşeyi deniyorum gelmeyince gelmiyor 🥲🥲 bayramdan sonraki hafta son hafta yatış yapar sanırım 🥲