Missgod selam canım ben de yaptıricam test. İkili test yapacaktım doktor dedi ki boşuna yaptırma yaş yüksek risk çıkar fetal DNA yaptirmsk zorunda kalırsın. En iyisi fetal DNA yaşı 35 den buyukler için dedi. Ben de 37 yım. Yani bu risk neye göre çıkıyor bilmiyorum ama doktor istatistiksel olarak çıkarıyor gibi bişey dedi